vineri, 17 octombrie 2014

Praful magic - multumesc


     Ne ridicam si ne prabusim prin cuvinte.
     Am ales, asadar, sa respir, gandesc, spun doar cuvinte ce deschid usa spre frumusete si putere.
     "Multumesc" - ar fi unul. Foarte puternic - cale directe catre Dumnezeu si ingeri.
     Am ales sa incep ziua cu "multumesc", iar seara sa ma gandesc la macar trei lucruri pentru care sa fiu recunoscatoare: ca am avut timp sa vad cateva frunze luate de vant, ca mi-am imbratisat copiii, ca am venit obosita de la scoala si acasa era cald, ca imi merge netul, ca beau ceai fierbinde uitandu-ma la filme siropoase... Intotdeauna exista ceva pentru care sa multumesti si in inima recunoscatoare va fi vara mereu (mereu marea, vacanta si iubirea).
     Am ales sa le multumesc celor care imi zambesc, care ma iubesc asa impovarata de defecte, care ma incurajeaza, ma mangaie si ma fac sa rad. Multumesc celor care ma asculta, care-mi imprumuta carti, celor care gusta din ce gatesc eu, celor care au incredere in mine.
     Se spune ca: "fiecare multumesc este, de fapt, o rugaciune".





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu