marți, 7 octombrie 2014

Ploaia si noi


     Ce-as face toamna cand ploua...
     M-as plimba cu iubitul prin ploaie. Amandoi sub o umbrela uriasa... Umbrelele pentru doua persoane mi se par cele mai incantatoare lucruri.
     Odata, cand eram foarte tineri, eu si sotul meu am plecat la Busteni. Pentru prima data - noi, cu masina noastra. O dacie la mana a doua. Plesneam de mandrie. Era toamna. Ploua mocaneste si eram asa fericiti. Ne-am cazat la un camin preotesc primind o camera uriasa cu vreo 20 de paturi... Astazi m-as fi infiorat, dar atunci...
     Ne-am plimbat pana tarziu prin ploaie... cum visez acum.
     Intr-o cofetarie de pe vremuri am mancat cea mai buna placinta cu branza stropita cu ciocolata fierbinte... Si iar ne-am plimbat pana cand am fost totuna cu ploaia, cu baltile.
     Sa nu racim, am cumparat o sticla de coniac si am baut-o (toata!) intr-unul din cele 20 de paturi...
     A!!! Si de ce tineam atat de mult sa nu racesc... Asteptam un bebe... Si am baut - o jumatate de sticla de coniac. Sa nu racesc. Eram asa tanara. Ploua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu