marți, 6 mai 2014

Basicuta pariziana


    

 Calatoria aceasta a inceput demult, intr-o dupa-amiaza de vara, cand femeia de 40 de ani era doar un copil pedepsit sa stea in casa... Din plictiseala, am rasfoit o carte cu nume ciudat - "Fausta", de Michel Zevaco. Acum sunt convinsa ca a fost un dar de la ingeri... In primul rand, pentru ca ea a deschis sirul lecturilor si apoi pentru ca m-a facut sa visez la Ile de la Cite, la cladirile, strazile, podurile, mansardele, vinurile pariziene... Datorita acestei cartulii am visat si am dorit Parisul ca pe un iubit ideal, iar azi sunt dovada vie ca Universul intreg lucreaza la intruparea unui dor...
     Toata lumea stie ca Parisul este orasul indragostitilor, dar soseste momentul cand femeia indragostita devine mama, si atunci visul ei este sa colinde, sa descopere (redescopere), atinga Orasul impreuna cu fiii ei.
     In momentele acestei descoperiri s-a nascut "basicuta pariziana". Lasandu-ne calauzite de ghizii nostri sarmanti (sotul si fiul, in cazul meu, tatal si fratele in cazul lui Capsunel), copilul a inceput sa se planga de aparitia unei basicute nazdravane la picior.
     -Mama, dar e o basicuta pariziana!!! Explicatia a calmat-o ca prin farmec si plimbarea a continuat.
     Cum se poate obtine basicuta pariziana?































3 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele, insa nu vad si ceilalti 3 membrii ai delegatiei ....

    RăspundețiȘtergere
  2. http://2.bp.blogspot.com/-o9K08ROEKtk/U2kZT9yFiGI/AAAAAAAAAVU/7P8LNsmRmbs/s1600/DSCN5424.JPG

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am vazut si poze cu "ceilalti membrii ai delegatiei"... am ramas incantata de frumusetea pariziana, totul este la superlativ ( bulevardele, cafenelele, parcurile, gradinile, arhitectura, cultura ... si nu in ultimul rand Disneyland Paris, este o lume de vis ! Poate voi ajunge si eu candva acolo !

    RăspundețiȘtergere