luni, 12 mai 2014

"Esti prea mare. Fa-te mic"

     Va mai amintiti emotia ce ne cuprindea la inceperea minunatelor "1001 nopti"?
     Desi nu rostea niciun cuvant, n-avea silueta papusii Barbie, noi o iubeam pe Mihaela si pe prietenul ei - Azorel.
     Mihaela era curajoasa, isteata, amuzanta (cat putea sa fie o fetita muta)... Mihaela era blonda cu fundite, dar noi nu stiam atunci bancurile cu blonde... Erau rotunjoara la fata, dar n-aveam obsesii de silfide... Mihaela n-avea rochite sofisticate. Nici noi! Era o lume atat de curata!
     Urmatorul generic mie-mi dadea fiori:


     Si sper ca nu i-ati uitat nici pe primii baieti din viata voastra: Patratel, Lolek si Bolek... Sau pe adorabilii Balanel si Miaunel (nici nu vreau sa ma gandesc ce ar spune copiii nostri despre aceste nume, eroii lor fiind Spider-Man, Buzz Lightyear, fetitele Powerpuff, Curaj, cainele cel fricos, Billy si Mandy, si realizand lucruri mult mai interesante, razboinice, complicate, infricosatoare...).
     Copilariti-va in pace si bucurie!


Un comentariu:

  1. Eu una imi amintesc cu mare bucurie de acele vremuri ... de vremurile copilariei, era greu si dificil, DAR pentru mine ramane cea mai frumoasa perioada a vietii mele ! Cand sunt trista si dezamagita muzica Angelei Similea, Margaretei Paslaru .... Aurelian Andreescu imi redau pofta de viata ! .... iubeam pe Mihaela si Azorel, pe Miaunel si Balanel, Chip si Dale, Lolek si Bolek, Patratel, Iepurasul si Lupul cel rau din "nu, pogodi" ...

    RăspundețiȘtergere