joi, 3 iulie 2014

Indila si bacul



     "Derniere danse" mi-a placut atat de mult incat am ascultat melodia in nestire, provocand zambetul condescendent al capsuneilor mei: "Iata - are si mama momentul ei de nebunie...".
     Indila se considera "copil al lumii" si pe buna dreptate avand in vedere ca traieste in Franta, dar are origini algeriene si indiene. In cantecele sale se reflecta acest amestec de culturi remarcandu-se sunete orientale, melancolii bizare, ritmuri stranii.
     De-o vreme ma credeam vindecata de Indila - cand ce sa vezi! Corectand relaxata tezele la BAC- cu un cocktail in fata (cocktail de lucrari - adica amestec de bune, proaste, aberante, interesante - cat sa te tina pe jar) prin focul privirii imi trece cuvantul "indila"... Imi zic - e cazul sa fac o pauza, sa beau un pahar cu apa. Poate este efectul detoxifierii... Dar nu. Sunt perfect lucida: "indila "Floare albastra" de Mihai Eminescu"... Si nu o data! De n ori. Ca deh! Indila bate idila!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu