miercuri, 25 iunie 2014

Printesa din Manhatten


     Dupa un frumos an de munca m-am gandit sa-mi incep vacanta cu o cura de detoxifiere. Asadar, urmez programul New You - Juice It. Asta inseamna ca trei zile nu voi bea decat sucuri de legume si fructe, ceai de papadie, apa calduta cu lamaie si apa...
     FARA CAFEA!!! FARA MANCARE!!! FARA VIN!!!
     E prima zi... Soarele a intrat in nori sau nu-l mai vad eu din cauza exploziei de vitamine, enzime si minerale pe care le simt forfotind... pe undeva... Se zice ca neconsumand mancare solida dam o sansa corpului sa se relaxeze si purifice.
     Ideea de a urma un asemenea regim e mai veche si le-am propus-o si dragilor mei prieteni sub forma unei vacante la Bodrum intr-un centru de detoxifiere la care s-au cazat mai multe vedete autohtone. Desi ca bonus puteam avea 2-3 clisme zilnice... m-au refuzat, preferand o vacanta all inclusive la Nisipurile de Aur. Ma rog!
     Cum nu-mi abandonez putinele si fixele idei... am hotarat sa ma purific de una singura! Cam asa...
     ...la prima ora m-am desfatat cu apa calda si lamaie (deliciu...)
     ...curioasa, am gustat din intaiul suc... un amestec spumos de lamaie, ghimbir, goji, piper cayenne, sirop de agave si apa filtrata (curcubeu pe cerul gurii...)
     ...pentru ca le promisesem capsuneilor mei o sesiune de cumparaturi, mi-am luat sticluta cu numarul 2 (450 ml) sa o savurez pe drum, catre Pitesti. Ceva verde - obtinut din spanac, mar, telina, castravete, patrunjel, ghimbir, lamaie, kale. Foarte incantata de gust (spanac!), de conversatie, de plimbare, am uitat de stilul in care se conduce pe la noi si m-am trezit cu un rahatis verde pe tricou. Am avut viziunea mea prin mall... noroc cu niste servetele umede care au mai salvat situatia...
     ...abia asteptam sa ma intorc, sa reincep tratamentul - mai ales ca unii participanti la plimbare s-au "necajit" cu niste aripioare picante si absolut nesanatoase. Sticluta numarul 3: grapefruit, ananas si menta. Racoritor! Dupa ce, nu se stie...
     ...in timp ce scriu - gust cu inghitituri mici amestecul numarul 4: spanac (iar!!!), ananas, mar, telina (nu mai stiu - noi femeile trebuia sa mancam telina???), castravete, ghimbir, menta, kale (habar-n-am inca ce e chestia asta - sper sa fie de bine)
     ...o sa mai beau mixul numarul 5: sfecla rosie (yummy), morcov (cah), mar, catina.
     ...ziua o s-o inchei regalandu-ma cu un savuros cocktail: alune caju, sirop de agave, curmale, pudra de vanilie, scortisoara, banana, apa filtrata (de cate ori deschid frigiderul pentru a-mi procura sanatatea la sticluta ma loveste un miros de branza afumata. Cine a pus-o acolo va plati!)
     Am citit si despre kale. E o varza! Ei, dar ce varza! Considerata superalimentul momentului, preferata milionarilor din Manhattan (wow!). Potrivit New York Times - se mananca la cele mai sofisticate petreceri, iar daca un restaurant nu are varza kale - nu mai exista!
     Mama! Am avut varza kale inclusiv pe piept - prin mall! Ce cool eram si ma simteam atat de prost!
     Daca doriti sa aprofundati - pe net sunt foarte multe informatii (Juice It), iar domnisoarele care se ocupa de acest minunat program sunt amabile, pregatite, si iti ofera promt produsele.
     Pe termen scurt imi propun:
     ...sa nu mananc florile de prin casa
     ...sa nu atac pisica
     ...sa mai parasesc si camera unde nu intra decat o singura persoana
     ...sa scot pata de varza kale de pe tricou... sau sa nu? Ar fi ceva de fite!
     ...si sa ma vedeti cu bine!

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog! Acest articol m-a facut sa zambesc si m-a incarcat cu energie pozitiva. Pup apasat!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...oh, fii pe pace draga mea, ca nu esti singura care se bucura de un regim alimentar ! Si eu ma desfat cu o dieta pentru a fi mai supla in vacanta la Nisipuri ! .....si parca ma si vad, peste vreo saptamana jumatate, cum ma infrupt din bunatatile all inclusive !
    Asadar .... spor in noua ta dieta cu sucuri naturale !

    RăspundețiȘtergere