luni, 30 martie 2015

La plimbare

     M-am hotarat sa vad cum vine primavara... Asa ca imbin placutul cu placutul si cu utilul: plec brat la brat cu sotul meu de la un capat al orasului pana aproape de celalalt sa ne luam fetita de la scoala. Pe drum radem, vorbim, privim magnoliile, cerul, casele, ne intalnim cu oameni. Oameni - oameni si simpli oameni (mai mult simpli decat oameni). La frumoasa intrebare "Ce mai faceti" raspundem zambind ca am venit pe jos tocmai de la mama zmeilor sa ne luam fata. Si raspunsul "Daca aveti timp...". Adica? Un alt fel de a spune "eu muncesc, eu sunt ocupat, voi n-aveti ce face"???
     Si ce m-am hotarat?
     Sa zic si eu ca Beethoven "Nu cunosc alt semn al superioritatii decat bunatatea". Bunatatea de a face binele, dar si bunatatea de a nu mai judeca faptele celorlalti, de a nu te mai crede pe tine un etalon.
     Sa zic si eu ca Dalai Lama "Fii bun de cate ori se poate. Si intotdeauna se poate."
     Iata ca se poate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu