sâmbătă, 30 august 2014

Senin de august la tara

     Demult... vacantele se petreceau si la tara.
     Mirosea frumos... a ierburi strivite, fructe coapte... Soarele stralucea printre frunze si simteai ca timpul s-a oprit.
     Bineinteles - o iluzie. Azi esti parinte si ai vrea sa simta si copii tai o farama din acele trairi de odinioara...
     Asadar - impreuna cu draga mea verisoara si fina, am organizat (Doamne, ce oficial - pompos suna) o intalnire la tara.
     Ziua a inceput minunat cu o plimbare - mai intai prin sat, apoi pe dealuri/coclauri insorite, prin padure - cu caruta... Imaginati-va zece persoane (unele elegante, machiate, aranjate, parfumate) intr-o caruta, intr-un sat, intr-o superba dimineata de luni. Neobisnuiti cu ritmurile impuse de cal, mai si tipam, chemand babele pe la porti, starnind zambetul carutasului, si probabil rasul unora aflati la munci mai serioase. Dupa defilarea prin sat (care desigur i-a determinat pe unii sa-si faca cruci discrete) am ajuns in rai: dealuri inflorite, inmiresmate si insorite..., rugi de mure, coarne si catina..., zarzari cu crengile la pamant, imbelsugate de fructe dulci.
     Senzatiile tari s-au intetit: o urma proaspata de urs, coborari vijelioase demne de roller coaster (Doamne, si cati bani am dat la Disney pentru niste emotii pe care le-am simtit aici gratis!), caderi spectaculoase din caruta, balaciri nedorite prin noroiul de pe drum... ce mai! Cand am ajuns acasa - de la mic la mare eram plini de zgaibe si noroi, dar mai ales de zambete, lumina, culoare, miresme, senin de august cat sa ne ajunga un an...

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu