joi, 30 iulie 2015

Bagajul pentru vacanta perfecta


     Ce n-ar trebui sa lipseasca din bagajul nostru pentru a avea o vacanta perfecta...
     Nu ma gandesc acum la periuta de dinti si la celelalte detalii stiute de orice profan intre ale facutului de bagaje.
     Mi-ar placea sa-mi iau cana preferata in care-mi savurez cafeaua. Si, bineinteles, perna - parte a trupului meu. Normal - masa pe care-mi tin picioarele cand citesc, beau cafea, vin, ma uit la televizor. Fierul de calcat, cutia cu medicamente, condimentele, pix, foi (poate-mi vine vreo idee - ca-mi vin rar si cand nu ma astept), absolut toti pantofii (la fiecare stare de spirit - o pereche de pantofi - si daca nici in vacanta n-ai o cascada de stari de spirit, atunci cand?), rochite - multe rochite (astea sunt in functie de framantarile sufletesti si  - fireste - "ca sa te vada localitatea"), laptopul (sa ai unde descarca sutele de fotografii - in vacanta, aparatul foto fiind o prelungire fireasca a mainii), spray de muste/tantari/viespi/capuse (siguranta inainte de toate), CD-ul cu melodiile preferate, niste pahare sa pui creioanele de ochi, de sprancene, periutele, pasta de dinti etc. (aia n-au niciodata suficiente pahare), ciocolata neagra, apa minerala, oja+acetona, otet de mere, bijuterii? Nu. Bijuteriile (toate - nu stii cand - ce-ti trebuie). Dezinfectant (oare cine si-o fi raspandit microbii prin camera de hotel?), creme si uleiuri, praful de chilli (antibiotic natural), esarfa si palarii, macar o lumanare parfumata (sper mereu la o clipa romantica), gentutele, pleduletul, masca exfolianta, masca hidratanta, ascutitoarea, masca nutritiva, crema cu protectie UV, veceul - nu, mai bine toata baia...
     Cine nu-si face bagajele respectand aceste simple criterii inseamna ca nu si-a descoperit latura feminina. Inca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu