duminică, 16 noiembrie 2014

Niciodata prea devreme pentru Craciun

     Intr-o dupa-amiaza rece, cetoasa, innegurata de noiembrie, ce ti-ai putea dori? ...sa aprinzi luminile de Craciun! Asa c-am  urmarit pe nerasuflate filme! filme! filme! pe care cu toata dragostea vi le recomand.
     Puteti incepe cu "A princess for Christmas" - relaxant, usurel, dar va garantez ca veti avea o mare surpriza, chiar emotie... vorbim...
     Ce-mi doresc de Craciun? Eu - sa fim fericiti si sanatosi, sa iubim si sa fim iubiti, si... sa vina Mosul... in "All I want for Christmas?" - veti vedea ce pun la cale niste copii frumusei foc pentru a-si indeplini dorintele (in rolul bunicii, Lauren Bacall).
     Din "A boyfriend for Christmas" am inteles ca fericirea, implinirea si dragostea - daca ti-au fost promise - vin odata si-odata..., iar din "One magic Christmas" am inteles ca nu trebuie sa astepti sa fii zguduit din temeli ca sa constientizezi ca ai totul ca sa fii fericit.
     Si... "A Christmas romance", cu Olivia Newton John, cam ofilita, dar casa izolata de zapezi, focul, lumanarile, felinarele, podul cu vechituri, cozonacii - te pregatesc (in cazul in care nu te-ai nascut pregatit) de Craciun.
     Printre filmele cu tematica de sarbatoare s-a strecurat si "Juramantul" (The Vow). Personajul principal e jucat de favorita mea Rachel McAdams (sper ca n-ati uitat scena sarutului in ploaie din superbul "The Notebook"). Ea joaca si in "Miezul noptii la Paris" si in comediile "The hot chick", "Mean girls" sau "Wedding crashers".
     Azi - lista se incheie aici..., insa cufundarea in magie merge mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu