joi, 27 martie 2014

     Lista lucrurilor pe care mi le doresc. Acum!
-casuta aceasta













-copacii













-linistea uriasului de piatra















     Ele se afla foarte aproape de mine, in comuna Corbi, judetul Arges. Locul este cunoscut mai ales pentru bisericuta rupestra, singura din tara, ce are doua altare pe un singur naos, atestata documentar din 1512.
     Daca te urci pe bisericuta (da, ai aceasta posibilitate nesperata!), esti stapanul lumii...
     Daca mergi si in curtea Sfintei Vineri (desigur, ea e!), esti deja in rai... Ridici ochii: o stanca in care doarme un urias caruia i-a cazut globul ocular... prin iarba. Iata, te poti aseza pe el (daca ai curajul - copiii, de obicei, il au)... Intorci privirea: o cascada (da! batrana are cascada personala)... Imaginea TE COPLESESTE, si nu mai vrei sa pleci.
     Corbii de piatra te vindeca de Cappadocia (Anatolia - Turcia), de Petra, orasul de piatra din pustiul Iordaniei.
     In plus, imi place sa cred ca cest loc dintr-un vis face parte din triunghiul magic al bisericilor rupestre, alaturi de Namaiesti (langa Campulung), si Cetatuia lui Negru Voda (sat Cetateni, intre Campulung si Targoviste).
     Asadar, sa ne intalnim la cascada si sa nu ne asezam pe ochiul uriasului, ci sa privim prin el... Desigur, ceva ceva se va arata.

2 comentarii:

  1. Desi stau in aceasta zona, nu am fost acolo .... e super !
    Sper sa ajung vara aceasta !
    Apropos imi place casuta ... abia astept s-o termin si eu pe-a mea.

    RăspundețiȘtergere