duminică, 23 martie 2014

De ce sa-ti faci un blog la 40 de ani

Ideal ar fi sa raspund-pentru ca am toate solutiile;pentru ca m-am inteleptit;pentru ca sunt sigura pe mine.........,dar...imi lipsesc raspunsuri,dar..nu stiu inca cine sunt.Ma simt uneori o fetita,vulnerabila,singura si din cale afara de trista.Am vazut de curind filmul CAIRO TIME,iar eroina,destul de coapta, se intreba ``SUNTEM FERICITI?``-aceasta intrebare m-a emotionat..Iata femei ca mine!Doar in filme?Speranta mea secreta este ca voi descoperi suflete pereche: femei- prostut de romantice,femei ce plang la filme(GOOD WOMAN,IZVORUL FEMEILOR,PACIENTUL ENGLEZ,LA RASCRUCE DE VANTURI CU RALPH FIENNES),femei ce se-nfurie,ce n-au mereu asi in maneca(dar simuleaza,simuleaza),femei....Daca totul ar fi ideal n-as mai avea blog la 40 de ani...Asa ca : femei uniti-va si hai sa facem ziua mai senina ,iar noaptea ,noaptea cum vreti voi!

2 comentarii: