joi, 10 decembrie 2015

Cand fetita mea...

     Cand fetita mea a aflat ca "nu exista Mos Nicolae" - am crezut ca s-au pierdut inocenta, bucuria... copilaria mea si a ei.
     Dar Mos Nicolae avea alte planuri - pentru ca el chiar exista.
     Asadar, in minunata dimineata de 6 decembrie, pe langa darurile puse, iata, de niste banali parinti, am mai gasit ceva... Langa ghetele lui tati - o sticla de vin bun (bine - vin din dulapurile noastre), langa cizmele lui mami - parfumul meu pe jumatate gol, dar pe jumatate plin - si langa ghetele fratelui mai mare - cartea lui preferata (luata de pe raftul de deasupra patului).
     Iata adevaratul dar al lui Mos Nicolae - minunea! - fetita mea stia ca sarbatorile inseamna sa daruiesti - inseamna sa-i faci celui iubit o mica surpriza, sa-i aduci emotia si zambetul in suflet.
     "Craciunul nu-i atat deschiderea cadourilor, cat deschiderea inimilor noastre." - J. Maeditere










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu