miercuri, 15 aprilie 2015

Cum ai vrea sa fii imbratisat azi?


     Totul e imbratisare...
     Fulgii delicati imbratiseaza totul, totul... si strazile nepavate, si gunoaiele...
     Lumina imbratiseaza...
     Caldura imbratiseaza...
     Apa imbratiseaza...
     Uneori imi doresc o imbratisare la fel de intensa ca a marii care zdrobeste stanca, risipindu-se apoi in spume.
     Alte ori ma las cuprinsa in imbratisarile indragostitilor, ale mamelor si copiilor... doar vederea imbratisarii si imi e de ajuns.
     Cum as vrea sa fiu imbratisata azi? E soare si mi-as dori o imbratisare uluitoare, ca in filme, cand cei doi se zaresc de departe si alearga si se arunca unul in bratele celuilalt. Cand ploua, imi doresc o cuibareala - imbratisare lunga, culcusita... Cand mi-e frig, imi plac imbratisarile dese... Imbratisarea ma reda rasului si iubirii.
     Osho - folosind metafora omului-ceapa - sustine ca imbratisarea e dorita de copilul din adancul nostru - copil - pe care nu-l pierdem niciodata - pentru ca omul e ca o ceapa: eliminand rand pe rand foile ajungem la miezul delicat - copilul.
     Cercetatorii, psihologii, psihanalistii - toti oamenii astia destepti au descoperit ceea ce mamele stiau de la facerea lumii: imbratisarea ajuta la supravietuire:
     ...fara imbratisari esti mohorat, furios, morocanos, apatic
     ...imbratisarea inainte de culcare alunga visele rele
     ...imbratisarea creste nivelul de incredere, elibereaza tensiunea din corp
     ...imbratisarea de dimineata iti da energia zilnica, creste stima de sine
     ...nevoia de imbratisare este similara cu cea de hrana, apa sau somn... sau, cum zicea o femeie si mama frumoasa, "imbratisarea reface aripile de inger".
     Pentru ca ajung la voi prin cuvintele mele, va imbratisez prin ele strans, strans de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu