joi, 16 aprilie 2015

Ce ma mai cutreiera...


     Exista orase pe care le cutreieri si orase care te cutreiera. In inima mea cel mai mult cutreiera Parisul. Imi vine sa rad si sa plang (ca imparatul din poveste) cand vad filme, fotografii, cand citesc despre Paris. Un alt oras e unul unguresc: Gyor - o minunatie baroca - atat de intim - numai bun pentru niste indragostiti care au fugit de acasa.
     Si de fapt unde vreau sa ajung? La o cafenea. La o cafenea dintr-un oras pe care l-am batut de curand, Targu Mures. Cafeneaua mi-a fost recomandata cu mare entuziasm ca un loc de poveste in care te poti regala cu peste 60 de sortimente de cafea: "Cafe Frei" - Piata Trandafirilor, Nr. 49.
     Dupa ce am incercat (din pacate) doar trei sortimente si am mai cumparat si pentru acasa, mi-am zis sa caut informatii despre oamenii din spatele acestui loc magic. "Cafe Frei" e una din multele cafenele din brand-ul Frei, patronul fiind un scriitor maghiar, mare amator de calatorii si, bineinteles, cafea: Tamas Frei.
     In afara de cafea mi-au placut parchetul, tapetul, tablourile tematice, cescutele si totul... totul. Si meniul. De fapt o revista - caci o cafea buna se bea cu o poveste. Cafeaua e o poveste.
     Am ales sa stau la ultimul nivel, de unde se simtea perfect aroma cafelei. In plus, tot ritualul prepararii fabuloasei licori se petrecea chiar sub ochii mei. Ochii mei fascinati. Si nasul.
     Asa ca, pe langa orasele ce ma cutreiera a venit acum randul unei cafenele... Ce ciudat! Ce frumos!
     E oare normal ca as vrea sa folosesc cafeaua si in loc de parfum???









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu