vineri, 12 decembrie 2014

Caietul magic al dorintelor sau arta de a transforma visele in realitate


     Hai sa ne cream viitorul!
     Hai sa nu mai masuram, vaitam, cantarim, dramuim, ci sa ne exprimam, pur si simplu, dorintele!
     Mai intai sa facem rost de un caiet. Caietul magic al dorintelor! Magia vine de la Dumnezeu prin rugaciune...
     Pasul al doilea: magia recunostiintei - multumesc lui Dumnezeu pentru toate cate am, ca... cel care nu e multumit cu ceea ce are, nu va fi multumit nici cu ceea ce si-ar dori sa aiba. Asadar: "multumesc, multumesc, multumesc, si binecuvantez tot ce am, si sunt pregatita sa primesc si mai mult."
     Pe urma - ma concentrez, gandesc, iubesc, visez la - 10 dorinte pentru 2015.
     Imi imaginez ca sunt in Decembrie 2015 si... Multumesc. Multumesc. Multumesc ca, in sfarsit, am reusit sa facem pelerinajul, atat de dorit, in Grecia. Sunt atat de fericita ca am ajuns in locurile sfinte, ca m-am inchinat la Sf. Ioan Rusul, Sf. Nectarie, Sf. Spiridon (aceasta este o veche si mare dorinta a mea pe care sper, cu ajutorul lui Dumnezeu, sa o implinesc in 2015).
     Dorintele pot fi legate de prosperitate ("multumesc ca ating acum independenta financiara dorita si pot cheltui cat vreau"), de atingerea starii de armonie, sanatate optima, de realizarea unei cariere stralucite, de crearea unor relatii...
     Combinatiile sunt infinite, si Dumnezeu abia asteapta sa implineasca un vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu