sâmbătă, 20 septembrie 2014

La oglinda

     Ce vreau sa vad in oglinda?
     Pe mine asa cum sunt sau cum mi-as dori sa fiu? Pe mine cea adevarata sau pe mine dintr-un vis?
     Batranii buni spun ca daca te uiti prea mult in oglinda il vezi pe cel necurat, adica Mandria, Vanitatea, Superficialitatea...
     Magii spun ca in oglinda se afla trecutul..., ca oglinda e o poarta catre o lume in care tu esti altul..., ca oglinda poate fura suflete si poate ucide.
     Filozofia feng-shui ne sfatuieste sa nu punem oglinzi in dormitor oricat de mult ne-ar placea sa ne vedem in ipostaze erotice... Oglinda e ca un al treilea intre indragostiti... al treilea - malefic.
     Si totusi? Ceilalti sunt oglinda mea? Copii mei sunt oglinda mea... sau constiinta mea (ochiul lui Dumnezeu in sufletul meu) e oglinda mea?
     Oricum (dupa cum spunea Charlie Chaplin) - oglinda este cea mai buna prietena a mea: niciodata cand am plans nu a ras de mine.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu