duminică, 28 septembrie 2014

Cum am ratat meteoricul festival de la Curtea de Arges

    De cand cu asprele diete, visez colturi aromate si rumenite de paine, ciolan afumat, bere neagra (valuri!), placinte... lista e lunga (si gustoasa!). Asa ca mi-am ales o zi dedicata rasfaturilor culinare: Festivalul berii de la Sibiu. Perfect - pana am aflat ca si in frumosul nostru oras e un festival medieval. M-am gandit sa mananc si sa beau bine la Sibiu - sambata, bucurandu-ma duminica de spectacolul medieval al urbei iubite.
     De mancat, baut, plimbat, ras, distrat - s-a bifat (se putea altfel la ce foame ma roade cea mai mare parte a zilei si a noptii?!), dar am ratat tot spectacolul din parcarea Curtii Domnesti - deoarece festivalul s-a potrivit cantecului: "Pleaca neica la Galati / Pleaca luni si vine marti."
     Probabil s-a ravnit la titlul de "cel mai meteoric festival". Ei bine - a fost castigat!
     P.S.: Nu-mi pare rau de sambata sibiana: amestec de arhitectura medievala, lumina de toamna blanda, arome, muzica si bucurie. Multa bucurie.


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu