joi, 17 septembrie 2015

Cautator, colectionar, creator de povesti

     Candva vom ajunge o poveste...
     Candva-ul acesta incepe inca din timpul vietii - suntem o poveste pentru colegii din generala, pentru colegii din liceu si facultate, pentru oamenii prin viata carora am trecut... odata (ca niciodata).
     Povestile noastre se intrepatrund - suntem in acelasi timp in zeci de povesti: personaje secundare, zambete, dive, babe cloante, marionete, surori, mame, prietene, iubite...
     Povestile noastre ne apropie - toti am ras, am suferit, am cazut, ne-am ridicat - ne regasim cumva in fiecare poveste.
     Povestile noastre ne amuza, ne induioseaza, ne fac sa plangem, sa ravnim, sa condamnam, sa admiram.
     Povestile noastre ne indeparteaza - orice s-ar intampla, nu poti trai intr-o poveste care nu ti se (mai) potriveste.
     Nimeni nu-si poate trai singur povestea - cautam mereu un erou, o zana buna, un cal cu aripi, un tap ispasitor, un print, un pestisor de aur. Deseori gasim mastere, capcauni, broscoi, pe care oricat i-ai saruta, nu se transforma in Feti-Frumosi.
     Si fiecare are pana la urma povestea pe care si-o merita - pentru ca in povestea ta nu esti marioneta sau prizonier, ci Creator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu