miercuri, 11 ianuarie 2017

''CERE SI TI SE VA DA''

     Care copil nu a tanjit macar o data dupa lampa lui Aladin,inelul Arabelei sau bagheta magica?
     Sau-de ce sa ne rusinam-care adult?
     Daca as avea...as...DAR AI!
     In tine insati e puterea-doar ca trebuie sa-ti formulezi clar dorinta,sa o lasi sa pluteasca liber-ca un fulg-sa o rasfeti,sa o cresti,sa o hranesti...si...foarte important sa daruiesti si tu ceva.
     Nu ma raportez acum la mistici,la intelepti,la terapeuti,la guru...,ci la cuvintele lui Iisus spuse CLAR tuturor.Si gratis:
      ''CERE SI TI SE VA DA''
     E simplu,dar dupa obiceiul nostru,complicam totul:ne plangem,ne punem piedici,gandim rau,duhnim de ironie si invidie,batjocorim ca sa parem inteligenti.
     De fapt ne autosabotam.Radem de tot si de toate-de naivitate,de pilda,fara a ne gandi ca naivitatea e incredere nestramutata intr-o Forta care te iubeste si te ajuta.MEREU.
     Cum ar fi daca am alege sa fim curati si increzatori?Daca am rosti dorinta ,am darui din suflet pentru ea,am simti recunostinta si bucuria?
     Am auzi atunci tare si raspicat:
     ''Dorinta ta este porunca pentru mine,stapane!''

Un comentariu:

  1. Ai dreptate, eu consider ca atitudinea este foarte importanta ,cu alte cuvinte, atitudinea ta nu trebuie să fie una de lipsă, ci de prezență a acelui ceva pe care ți-l dorești...

    RăspundețiȘtergere